Kolejne powierzchnie .KTW I zagospodarowane przez najemców

Kolejne powierzchnie .KTW I zagospodarowane przez najemców

Przestrzenie .KTW I zapełniają się. Oprócz pracowników powracających z home office, w biurowcu pojawiają się nowi rezydenci. Swój salon otworzyła marka Miele – to pierwszy taki punkt sprzedaży w południowej Polsce. Do przeprowadzki szykują się także inżynierowie z Sii Polska. Na powierzchni najmu trwają intensywne prace aranżacyjne, a otwarcie biura zaplanowano na wrzesień.

Nowy najemca wyposaży klientów w wyjątkowe doświadczenia
Salon marki Miele, producenta najwyższej klasy urządzeń AGD, został otwarty na parterze .KTW I. Lokal zajmuje powierzchnię 182 mkw. Jest położony we wschodniej części budynku i sąsiaduje z placówką mBank. Wejście znajduje się od strony ul. Olimpijskiej, nieopodal wjazdu do parkingu podziemnego. Salon uruchomił swoją działalność 29 czerwca, a klienci mogą go odwiedzać od poniedziałku do soboty, z zachowaniem wymaganych obostrzeń sanitarnych. Czego mogą oczekiwać?

W .KTW I Miele prezentuje nowoczesny koncept sprzedażowy pod nazwą „Miele Experience Center”. Koncentruje się on na interakcji klienta z urządzeniami. Aktywne strefy kuchni, pralnictwa i odkurzaczy pozwalają odwiedzającym przetestować dostępne modele i sprawdzić ich funkcjonalności. W wyborze wyposażenia AGD można liczyć na wsparcie profesjonalnych doradców. Producent zapowiada, że w salonie będą organizowane wydarzenia specjalne dla klientów, m.in. warsztaty kulinarne i dedykowane pokazy.

– Prestiżowa lokalizacja i najwyższa jakość przestrzeni w .KTW I idealnie korespondują z charakterem naszej marki. W Miele stawiamy na innowacyjność i najlepsze wzornictwo, dlatego zdecydowaliśmy się ulokować nasz nowy salon w biurowcu, który również reprezentuje to podejście. W Miele Experience Center Katowice udostępniamy największą ekspozycję urządzeń w południowej Polsce. Do dyspozycji gości pozostaje multimedialny system wizualizacji, a nasi doradcy służą pomocą przy wyborze różnych kategorii urządzeń. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów organizujemy różnego rodzaju warsztaty, m.in. warsztaty kulinarne prowadzone przez wybitnych szefów kuchni. Zachęcamy do doświadczania z Miele – mówi Marcin Szot, Direct Sales Manager, Miele.

Parter biurowca .KTW I w pełni zagospodarowany
Miele Experience Center w Katowicach jest trzecim punktem sprzedażowym marki w Polsce, po Warszawie i Gdańsku. Zgodnie z założeniami, ma obsługiwać klientów z całej południowej części kraju, od Podkarpacia po Dolny Śląsk. Salon zajął ostatnią wolną powierzchnię na parterze .KTW I.

– .KTW I dostarcza już wszystkie podstawowe usługi, niezbędne dla najemców i ich pracowników na co dzień. W budynku działają kantyna i restauracja, kiosk, dwie placówki bankowe i kancelaria notarialna. Salon Miele doskonale uzupełnia i urozmaica tę ofertę. Jesteśmy przekonani, że wśród użytkowników biurowca znajdzie wielu klientów, podobnie jak wśród nabywców nowych mieszkań w Katowicach, m.in. w Pierwszej Dzielnicy, której jesteśmy inwestorem. Bardzo cieszy fakt, że przedstawiciele marki chcą aktywnie włączyć się we wzmacnianie społeczności .KTW. Już dziś rozmawiamy o współorganizacji eventów dla najemców, które będą sprzyjać integracji, a także tworzyć szansę na budowanie relacji biznesowych pomiędzy rezydentami biurowca – informuje Szymon Grabara, Leasing Manager, TDJ Estate.

Zaawansowane prace adaptacyjne w biurze Sii Polska
W .KTW I trwają także przygotowania do otwarcia nowej siedziby Sii Polska. Firma zajmie w biurowcu dwie kondygnacje (poziomy +3 i +4) o łącznej powierzchni ok. 3 tys. mkw. Prace adaptacyjne są w toku. Powstają m.in. ściany działowe, podłogi podniesione oraz instalacje nadsufitowe. Wraz z zakończeniem procesu aranżowania biura, zostanie ono przekazane najemcy. Pierwsi pracownicy pojawią się w nim już we wrześniu – wtedy ma nastąpić oficjalne rozpoczęcie pracy z nowej lokalizacji.

***
Miele
Od chwili powstania w 1899 r. Miele jest niezależną, rodzinną firmą, zaangażowaną w równym stopniu w sprawy jej właścicieli, pracowników, klientów, dostawców, środowiska i społeczeństwa.
Firma koncentruje się na produkcji urządzeń AGD do kuchni, pralni i pielęgnacji podłóg, a także produktów wykorzystywanych w działalności gospodarczej oraz urządzeń medycznych („Miele Professional”). Strategiczna wizja Miele to być najbardziej zaufaną i pożądaną marką premium na świecie.
Miele oferuje swoim klientom produkty, które wyznaczają standardy trwałości, wydajności, łatwości użytkowania, efektywności energetycznej, projektowania i obsługi. Odpowiada to wiodącej zasadzie „Immer besser”, którą założyciele – Carl Miele (z lewej) i Reinhard Zinkann – umieścili na swoich pierwszych maszynach i która charakteryzuje Miele do dziś.
Firma skupia się wyłącznie na marce Miele i jej konsekwentnym pozycjonowaniu w segmencie premium. Miele oznacza długofalowe myślenie i planowanie, ciągłość wartości i celów, dobre relacje z klientami i dostawcami, a także kulturę przywództwa i organizację zorientowaną na pracownika.

***
Sii Polska
Zatrudniając ponad 4500 inżynierów Sii sp. z o. o. jest czołowym dostawcą usług IT i inżynierii przemysłowej
w Polsce. Wspiera klientów w zakresie doradztwa, analiz i testów, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą, integracji i utrzymania systemów oraz inżynierii przemysłowej. Specjaliści Sii Polska realizują projekty dla wiodących firm z sektorów bankowości i finansów, ubezpieczeń, telekomunikacji, Hi-Tech, energetyki i przemysłu. Spółka powstała w styczniu 2006 r. w Warszawie. Po 13 latach działalności Sii posiada
w Polsce 14 biur: w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Lublinie, Katowicach, Rzeszowie, Bydgoszczy, Częstochowie, Pile, Białymstoku i Gliwicach. Więcej informacji o firmie na stronie: www.sii.pl.

***
Projekt .KTW
Zlokalizowana obok legendarnego katowickiego „Spodka” inwestycja została zaprojektowana jako kompleks dwóch obiektów połączonych trzypoziomowym garażem podziemnym. Zdecydowana większość powierzchni budynków będzie pełniła funkcje biurowe, które zostaną uzupełnione o przestrzeń handlowo-usługową, gdzie znajdą się m.in.: kantyna, restauracja, oddział banku oraz firmy sektora finansowego. Pierwszy z biurowców – .KTW I – rozpoczął działalność w czerwcu 2018 r. W gronie jego najemców znaleźli się m.in. Fujitsu Global Delivery Center, Teleperformance Poland, Citi Handlowy, EY, mBank, Sii Polska, Gastromall Group oraz Świat Prasy.

Zapraszamy do odwiedzenia: www.ktw.com.pl | Facebook Biurowce .KTW | Instagram biurowce.ktw

***
Inwestor
TDJ w obszarze Estate realizuje projekty mieszkaniowe, biurowe, a także gruntowe (land developing). Portfolio inwestora obejmuje m.in. Osiedle Franciszkańskie w Katowicach, kompleks wielorodzinny Bardowskiego 1 na os. Witosa, Zieloną Dolinę w Zabrzu oraz Osiedle Wieszowa w powiecie tarnogórskim. W maju 2019 roku ruszyła budowa Pierwszej Dzielnicy – inwestycji mieszkaniowej zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie katowickiej Strefy Kultury, nieopodal kompleksu biurowego .KTW.

***
TDJ
TDJ jest firmą rodzinną, która buduje długoterminową wartość, inwestując w obszarach: Equity, Venture, Estate, Finance i Foundation. Portfel TDJ Equity składa się między ze spółek notowanych na GPW – m.in. FAMUR, PGO, Zamet oraz spółek niepublicznych – Teamtechnik, FPM i NiUW Glinik. TDJ realizuje również inwestycje w sektorze nieruchomości biurowych i mieszkaniowych, poprzez TDJ Estate. W obszarze TDJ Venture, poprzez partycypację w funduszu TDJ Pitango Ventures, realizowane są inwestycje w innowacyjne, technologiczne startupy o globalnym potencjale. TDJ Finance skupia się na inwestycjach w płynne aktywa finansowe.
TDJ dzieli się swoimi sukcesami inwestując w wiedzę oraz potencjał ludzki. W tym obszarze działa Fundacja TDJ, która realizuje projekty koncentrujące się na wspieraniu edukacji i rozwoju osobistego dzieci i młodzieży.
Więcej informacji na stronie www.tdj.pl

***
Medusa Group
Medusa Group to interdyscyplinarne studio projektowe założone w 1997 r. przez Przema Łukasika i Łukasza Zagałę. Na przestrzeni przeszło dwudziestu lat zespół znacząco rozwinął działalność, zyskując bogate doświadczenie i stając się jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów projektowych, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Tym, co definiuje dziś Medusa Group jest stała współpraca z artystami rozmaitych dziedzin sztuki.
Medusa Group, współpracując z renomowanymi biurami inżynierskimi, od 2007 r. zaprojektowała i zrealizowała ponad pół miliona powierzchni w obiektach różnej funkcji. Pracownia wygrała ponad 20 konkursów, otrzymała przeszło 30 nagród, będąc trzykrotnie nominowana do prestiżowego plebiscytu Miesa van der Rohe.
W 2016 r. otwarty został warszawski oddział biura oraz filia w Londynie. W portfolio studia znajdują się m.in. osiedla mieszkaniowe, parki biurowe i zespoły handlowe, domy jednorodzinne, a także instalacje przestrzenne
z pogranicza architektury i designu, realizowane w Polsce i za granicą.

Źródło: Informacja prasowa.

Share