Transcom wybrany przez Whirlpool do obsługi klientów w 19 krajach Europy.

Transcom wybrany przez Whirlpool do obsługi klientów w 19 krajach Europy. Polska jedynym krajem, w którym w proces zaangażowane będą dwa oddziały Transcom.

Budapeszt / Gdańsk, / Rostock, 3 listopada 2015.- Transcom WorldWide podpisał umowę z Whirlpool Corporation, jednym z największych światowych producentów urządzeń AGD, na realizację programu integracji placówek contact center w Europie i zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów na rynkach: Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Czech, Danii, Finlandii, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Litwy, Niemiec, Norwegii, Polski, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Szwecji i Węgier.

Transcom zadba o obsługę oraz wsparcie techniczne klientów Whirlpool wykorzystując wiele kanałów komunikacji: telefon, wiadomości elektroniczne, pocztę tradycyjną, formularze www. Projekt znajduje się obecnie w pierwszej fazie realizacji w czterech wielojęzycznych, spełniających wszystkie potrzeby językowe klienta, centrach Transcom (Budapeszt, Gdańsk, Olsztyn i Porto). Wdrażanie rozwiązania powinno się zakończyć na początku 2016 roku, wraz z zatrudnieniem około 130 osób do pracy na pełnym etacie, z czego blisko połowę mają stanowić polscy konsultanci.

Rozwiązanie dostarczone przez Transcom oparte jest na platformie technologicznej o wysokiej wydajności. Korzystając z sieci wielojęzycznych centrów kontaktowych, pozawala na rozszerzenie zasięgu oferowanych usług o każdy kraj na świecie. Oddziały operacyjne znajdujące się w wybranych europejskich lokalizacjach tworzą wirtualne centrum kontaktowe zapewniające ciągłość i trwałość wszystkich usług świadczonych na rzecz klientów Whirlpool na całym kontynencie.

Jestem bardzo zadowolony mogąc ogłosić partnerstwo z Whirlpool, co jak wierzę, jest potwierdzeniem siły rozwiązań dostarczanych przez Transcom. Wdrażamy wiodący w branży projekt dostawy wielojęzycznych usług, oparty na połączeniu centrów kontaktowych działających w różnych modelach: onshore (obsługa kraju w danym kraju), near shore (obsługa krajów pobliskich i podobnych kulturowo) oraz offshore (obsługa krajów dalekich i zróżnicowanych kulturowo). Nasze rozwiązania zostały zaprojektowane tak, aby dostarczyć klientom usługi wsparcia na najwyższym poziomie, jednocześnie obniżając koszty i pomagając napędzać wzrost naszych partnerów – powiedział Roberto Boggio, General Manager Transcom na region Europy środkowej i południowej, z którego dostarczane będą usługi do wszystkich krajów objętych umową.

Polska jest jednym z trzech krajów, obok Portugalii i Węgier, które realizują obsługę klientów Whirlpool na 19 europejskich rynkach. Ze względu na lokalizacje centrów i kompetencje pracowników, Polska jest jedynym krajem, w którym zaangażowane w ten proces będą dwa oddziały Transcom – w Olsztynie i Gdańsku.

Wprowadzenie ogólnoeuropejskiego rozwiązania Transcom dla Whirlpool oznacza konieczność zatrudnienia w polskich oddziałach firmy dodatkowych pracowników – około 36 w placówce w stolicy województwa pomorskiego oraz około 30 w sercu województwa warmińsko-mazurskiego. Aktualnie prowadzona jest rekrutacja, poszukiwani są kandydaci wykazujący się doskonałą znajomością języków obcych w mowie i piśmie, dobrą znajomością obsługi komputera, otwarci i chętni do nauki.

Transcom jest globalnym dostawcą usług w dziedzinie outsourcingu, który koncentruje się na klientach i ich obsłudze. Firma zapewnia usługi obsługi klienta, wsparcia sprzedaży oraz wsparcia technicznego za pośrednictwem rozległej sieci centrów kontaktowych. Zespół Transcom tworzy 30.000 specjalistów w 54 centrach kontaktowych na terenie 23 krajów, którzy dostarczają usługi w 33 językach dla ponad 400 międzynarodowych firm z różnych branż. Akcje Transcom Worldwide AB są notowane na giełdzie Papierów Wartościowych Nasdaq w Sztokholmie pod symbolem TWW.

Firma Transcom na rynku polskim prowadzi swoje centra w dwóch lokalizacjach: w Olsztynie od 2003 roku oraz w Gdańsku od roku 2007. Transcom Poland zatrudnia ponad 1200 specjalistów, zapewniających profesjonalną obsługę Klienta w Polsce oraz za granicą w 15 językach: polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim, portugalskim, holenderskim, litewskim, szwedzkim, norweskim, fińskim, duńskim, tureckim oraz chińskim (mandaryński oraz kantoński).

Transcom Poland rozwija się dynamcznie jako multijęzyczny hub, zapewniając tym samym kompletne zaplecze wsparcia swoim międzynarodowym Klientom. Gdańsk oraz Olsztyn są doskonałymi rynkami sektora BPO zapewniającymi dostęp do wykwalifikowanych i lingwistycznie ukierunkowanych pracowników.

Zapraszamy do odwiedzania strony: www.transcom.com

Źródło: Informacja Prasowa.

Share

Dodaj komentarz