Już 29-30 marca 2017r w Warszawie będą Państwie mieli unikalną okazję do wymiany doświadczeń z najlepszymi praktykami z branży. Serwis BPOPortal.pl ma przyjemność być partnerem medialnym wydarzenia.
Zapraszamy Państwa na spotkanie praktyków – Optymalizacja Shared Services Center!
W programie m.in.:
- Jak efektywnie optymalizować procesy w SSC – Siemens
- Rotacja pracowników vs utrzymanie zaangażowanego i doświadczonego zespołu – XL Catlin Shared Service Center
- Zarządzanie usprawnieniami procesów w zakresie finansów – BNP Paribas Securities Services SKA Branch in Poland
- Robotyzacja (RPA) jako driver wzrostu efektywności – Lufthansa Global Business Services
- Przedstawienie modelu dojrzałości automatyzacji procesów biznesowych (automatyzacja 1.0, 2.0, 3.0 i 4.0) – IBM Global Business Services
- Technologie IT w wykorzystaniu przez Shared Service Centres jako perspektywa kształtowania nowego standardu usług – Disputes Service Centre, Geoban SA.
- Efektywne strategie komunikowania w SSC, czyli jak komunikować zmiany w firmie, aby zatrzymać talenty oraz wzmacniać zaangażowanie pracowników – Leroy Merlin
- Wdrażanie Continous Improvement Culture w SSC – Lufthansa Global Business Services
- SLA – uporządkuj współpracę między działami – Arla Global Financial Services Centre
- Era pracownika – jak sobie radzić gdy brak rąk do pracy w centrum – Citi
Zapraszamy do rejestracji – nie strać okazji do wymiany doświadczeń!
Więcej informacji na stronie: www.trioconferences.pl/optymalizacja-ssc
Zapraszamy do kontaktu: