Jak skutecznie zoptymalizować procesy w Optymalizacja Shared Services Center?

1200x627Już 29-30 marca 2017r w Warszawie będą Państwie mieli unikalną okazję do wymiany doświadczeń z najlepszymi praktykami z branży. Serwis BPOPortal.pl ma przyjemność być partnerem medialnym wydarzenia.

Zapraszamy Państwa na spotkanie praktyków – Optymalizacja Shared Services Center!

W programie m.in.:

  • Jak efektywnie optymalizować procesy w SSC – Siemens
  • Rotacja pracowników vs utrzymanie zaangażowanego i doświadczonego zespołu – XL Catlin Shared Service Center
  • Zarządzanie usprawnieniami procesów w zakresie finansów – BNP Paribas Securities Services SKA Branch in Poland
  • Robotyzacja (RPA) jako driver wzrostu efektywności – Lufthansa Global Business Services
  • Przedstawienie modelu dojrzałości automatyzacji procesów biznesowych (automatyzacja 1.0, 2.0, 3.0 i 4.0) – IBM Global Business Services
  • Technologie IT w wykorzystaniu przez Shared Service Centres jako perspektywa kształtowania nowego standardu usług – Disputes Service Centre, Geoban SA.
  • Efektywne strategie komunikowania w SSC, czyli jak komunikować zmiany w firmie, aby zatrzymać talenty oraz wzmacniać zaangażowanie pracowników – Leroy Merlin
  • Wdrażanie Continous Improvement Culture w SSC – Lufthansa Global Business Services
  • SLA – uporządkuj współpracę między działami – Arla Global Financial Services Centre
  • Era pracownika – jak sobie radzić gdy brak rąk do pracy w centrum – Citi

Zapraszamy do rejestracji – nie strać okazji do wymiany doświadczeń!

Więcej informacji na stronie: www.trioconferences.pl/optymalizacja-ssc

Zapraszamy do kontaktu:

Share