Gdańskie centrum Kemiry zatrudnia już 80 osób

Gdańskie centrum Kemiry zatrudnia już 80 osób

Europejskie centrum usług biznesowych fińskiej Kemiry, które kilka miesięcy temu otworzyło się w Gdańsku, zatrudnia już 80 osób. Są to wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści różnych dziedzin, a ponad 20 % z nich stanowią obcokrajowcy. Firma cały czas prowadzi proces rekrutacji, docelowo planując zatrudnić blisko 200 osób.

– W ciągu zaledwie kilku miesięcy udało nam się zatrudnić do naszego Zespołu ponad 80 osób. Jest to dla nas ogromny powód do radości, zwłaszcza że poszukujemy osob o różnorodnych kwalifikacjach, wysokich umiejętnościach personalnych, dodatkowo ze znajomością ściśle określonych języków obcych. Nie zwalniamy jednak tempa, przed nami kolejne wyzwania rekrutacyjne i poszukiwanie osób, które mogłyby do nas dołączyć – mówi Maja Paradecka, HR Manager w Business Service Center Kemira Gdansk.

Przejmują odpowiedzialność

Gdańskie centrum Kemiry wspierać będzie rozwój firmy na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Jego wielofunkcyjny charakter polegający na obsłudze różnorodnych procesów sprawia, że poszukuje osób o różnorodnych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. Obecnie zatrudnionych jest w nim 80 osób, z czego blisko połowa w dziale obsługi klienta, w którym wykorzystywane są takie języki, jak angielski (podstawowy język komunikacji w całym centrum), fiński, szwedzki, duński, norweski, francuski, hiszpański, włoski, niemiecki czy holenderski. Ponadto w działach finansowym oraz logistyki/zakupów pracuje obecnie po kilkanaście osób, a w dziale IT dziewięć. Wszyscy nowi pracownicy przechodzą stosowne szkolenia (niektórzy także zagranicą), które pozwalają im sprawnie przejmować odpowiedzialność za poszczególne zadania. Po kilkumiesięcznej fazie treningów Business Service Center Kemiry rozpoczęło już wykonywanie niektórych procesów. – Dzięki szybkiej aklimatyzacji pracowników, wzajemnym wsparciu, a także ogromnemu zaangażowaniu, płynnie przejmujemy całkowitą odpowiedzialność za procesy, które realizujemy w ramach naszego centrum. Całkowicie samodzielnie funkcjonuje już dział zakupów oraz finansów – dodaje Maja Paradecka. Ciekawostką jest tworzące się w centrum multikulturowe środowisko pracy, gdyż ponad 20% zatrudnionych stanowią obcokrajowcy. Każda narodowość, ze względu na różnice kulturowe wnosi do zespołu nowe wartości, dzięki czemu wszyscy wzajemnie się uzupełniają i wspierają, tworząc unikalny klimat relacji międzyludzkich.

Dalej zatrudniają

Proces rekrutacyjny do gdańskiego centrum Kemiry nadal trwa. W chwili obecnej poszukiwane są głównie osoby posiadające doświadczenie w procesach związanych z obsługą klienta ze znajomością języka hiszpańskiego lub włoskiego. W dalszej kolejności nabór dotyczyć będzie działu finansów (obsługa należności i zobowiązań), do którego poszukiwane będą osoby ze znajomością fińskiego i szwedzkiego. Ciągle poszukiwane są osoby do działu IT ze znajomością fińskiego, holenderskiego lub niemieckiego

Źródło: Informacja Prasowa

Share

Dodaj komentarz